סיקור ספק אינטרנט איינט 066

חשיבות חיבור האינטרנט בחיי היום יום שלנו רק הולכת וגדלה משנה לשנה, עד לא מזמן חיבור 5-10 מגה היה נחשב לחיבור מהיר אך היום הוא כבר נחשב לחיבור יחסית איטי. כמות התוכן אותה אנו צורכים הולכת וגדלה. במיוחד בתקופה זו בה כולם נמצאים בבית ועובדים מהבית עם הרבה שיחות זום, ורוב הפנאי שלנו עבר להיות בבית, למשל צפיה רבה בסרטונים ביוטיוב, סדרות בנטפליקס, ושיחות וידאו עם הילדים והנכדים.

חשיבות זו הובילה לכך ששוק ספקיות האינטרנט התפוצץ במתחרים שחלקן עובדות על תשתית הוט, חלקן על תשתית בזק, וחלקן על שתי התשתיות.

בין כל מבול הספקיות, צצה לה ספקית אחת שמתיימרת להוביל את השוק במהירות הגלישה ובשירות המקצועי, הכירו את הספקית iNet 066.

מי זו הספקית איינט 066?

ספקית אינט 066 הינה ספקית אינטרנט איכותית במיוחד העובדת על תשתית בזק. החברה מספקת שירותי אינטרנט מזה שנים רבות לאלפי בתים בישראל מכל המגזרים. החברה מציעה כמה חבילות אינטרנט עם חיבור איכותי, מאובטח המופעל על ציוד מתקדם בין אם זה בציוד הקצה אצל הלקוח (הראוטר) לבין שרתי החברה.

דף הבית של הספקית איינט 066

לצערנו בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה מציקה של סיבוך האתרים של הספקיות, כל ספקית אינטרנט רוצה להציג יותר ויותר שירותים, מבצעים, חדשות, ובאופן כללי להעמיס יותר ויותר על הגולש.

חברת אינט שמה לב לתועפה זו והחליטה לבנות אתר שנראה פשוט, מקצועי ומהיר. באתר הבית של החברה תראו באופן מיידי את שתי החבילות שמוצעים ללקוחות עם המחיר הסופי של כל חבילה.

בנוסף, קל מאוד למצוא את פרטי יצירת הקשר של החברה, שהוא פרט חשוב מאוד במידה והלקוח חווה קשיי גלישה ורוצה ליצור קשר עם החברה לתיקון הבעיה.

איפה ממוקמים המשרדים של אינט 066?

לחברת איינט משרדים בשלושה מוקדים:

  • משרד תל אביב
  • משרד חיפה
  • משרד משגב

המשרדים מעסיקים כ- 380 עובדים, ביניהם אמהות וסטונדטים שעובדים במשרה חלקית. אינט גאים בכך שיש להם עובדים מכל המגזרים השונים.

פרטי יצירת קשר אינט 066

ישנן דרכים רבות ליצור קשר עם ספקית האינטרנט אינט 066. באינט דאגו לשיטת תקשורת דיפרנציאלית המחולקת למוקדים שונים העונים לפניות כתלות בונשא הפניה.

מוקדי יצירת הקשר של החברה:

 

  • מוקד מכירות לקוחות חדשים - המוקד מאפשר ללקוחות חדשים להצטרף בקלות ובמהירות עם מענה אנושי.
    המוקד זמין בימים א'-ה' בין השעות 8:30-18:30 בטלפונים: 03-7575375 או 03-5074555.
  • מוקד שירות לקוחות וקשרי לקוחות - המוקד מאפשר ללקוחות לקבל מידע על החבילה שברשותם, לשדרג חבילה, עדכון אמצעי תשלום, בקשת ניתוק ועוד.
    המוקד זמין בימים א'-ה' בין השעות 8:30-15:30 בטלפונים: 03-7575375 או 03-5074555 או 03-9644900 (שלוחה 2).
  • מוקד שירות טכני - המוקד עוזר בפתרון בעיות טכניות בחיבור האינטרנט הביתי על ידי צוות מומחים שמוכנים לעזור לכם בכל בעיה.
    המוקד זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בטלפונים: 03-9644900 (שלוחה 3) או 03-5074555.
  • מוקד פיננסי - המוקד מאפשר ללקוחות להסדיר עניינים פיננסים מול החברה.
    המוקד זמין בימים א'-ה' בין השעות 8:30-18:00 בטלפונים: 073-3707425 או 073-3825451 או 03-5074555.
  • מוקד פניות הציבור - במידה וללקוח יש שאלה או תלונה הוא מוזמן ליצור קשר עם מוקד הפניות של החברה.
    המוקד זמין בימים א'-ה' בין השעות 8:30-15:30 בטלפונים: 073-3707329 או 03-5074555.
    בנוסף ניתן לפנות גם במייל בכתובת הדוא"ל: [email protected].
  • מוקד משאבי אנוש - ניתן לפנות לחברה בנושא משרות פתוחות ועבודה.
    המוקד זמין בימים א'-ה' בין השעות 8:30-15:30 בטלפון: 03-5074555.

 

תגובות